نکات خرید میزغذاخوری

forumبدون دیدگاه

سبک روستیک تچراچوباگه قصد خرید میز ناهارخوری داری این نکات و حتما بخون چون خیلی به کارت میاد.
میز ناهار خوری نقش مهمی تو دکوراسیون خونه تون داره پس دقت کنید تا بتونید انتخاب خوبی داشته باشید و در نهایت از خریدتون راضی باشید.
میز ناهار خوری اگر با مبل هاتون ست باشه خیلی نما و جلوه ی قشنگی به خونه تون میده

نکات مهم تو خرید میز غذا خوری:
-ابعاد میز ناهار خوری
قبل از رفتن به خرید ابعاد فضای خالی خونه رو بگیرید حتی مکانش رو هم مشخص کنید تا تو خرید بدونید میز چند نفره و با چه ابعادی باید خرید کیند.
-میز ناهار خوری بهتره که تو فضای روشن خونه قرار بگیره

-اگر خونه تون نقلی و کوچیکه بهتره از میز های کمجا و تاشو استفاده کنید چون فضای کمتری و اشغال میکنه.
استاندارد میز و بررسی کنید اینکه ارتفاعش از زمین چقدر هست وقتی روی صندلی میشینید بلندی میز باید تا زیر قفسه سینه تون باشه نه بیشتر نه کمتر در غیر اینصورت اصلا احساس راحتی نمیتونید داشته باشید در واقع موقع غذا خوردن نه باید خیلی خم بشید و یا اینقدر صاف بشینید که احساس خفگی بهتون درست بده.
-صندلی ها هم باید استاندارد باشه کف کوبش نرم و راحت باشه زاویه ای که بهش تکیه میدی هم باید استاندارد باشه در واقع زاویه میز با تکیه گاه صندلی تون باید ۹۰ درجه باشه و همینطور نشیمن و پهنای اون باید بالای ۵۰ باشه.

-پایه های میز و باید در نظر بگیرید ببنید که چجوری وصل شده حتما باید پایه ها با میخ و پیچ و مهره وصل شده باشه اگر چسب زده باشن اون انتخاب خوبی نمیتونه باشه و در واقع پیشنهاد میکنم اصلا نخریدش چون مدت زمان زیاد براتون کار نمیکنه.
به فاصله های پایه صندلی تون دقت کنید چون اگر فاصله شون زیاد باشه ینی استاندارد نیستش چون این فاصله زیاد به نشیمن فشار میاره و بعد از چند وقت متاسفانه میشکنه و از هم باز میشه.

خب حالا که نکات گفته شد بزارید راهنمایی تون کنم که چه میزی با چه جنسی بخرید؟
میزها ۴ نوع جنس دارن
چوبی ، پلاستیکی ، پلی استری ، پلیمری

هر کدوم اینا زیر مجموعه داره اما من نمیخوام گمراهتون کنم پس بهترین گزینه رو بهتون میگم.
بهترین چوب ها برای انتخاب میز ناهار خوری چوب های روسی ، نراد ، توسکا و راش هستن البته راش سمبلاست نمیشه چون جنسش جوریه که رنگ ب خوردش نمیره در واقع دارید یه میز با چوب خام خرید میکنید.
و اما چوبای نراد که بهترین نوع هستن و کلی سمبلاست های خوشگل داره و خیلی رگه های خوشگلی داره. پس از دنبال خرید میز چوبی هستید ب شما نراد رو پیشنهاد میکنم.
میز های با جنس پلی استری کیفیت نداره چون متاسفانه زود ترک میخوره و میشکنه درسته که ضد اب و ضد ضربه است اما قطعاتش با پیچ و مهره به هم وصل شده و ممکنه از اون قسمت ها دچار نقص بشه البته تعمیرش راحته پیچ و مهره های رو به راحتی عوض میکنید. یه نکته دیگه هم اینه که میزهایی با این جنس خیلی به نسبت میز های چوبی گرون تر هستن.

نکات خرید میز ناهار خوری

بریم سراغ پارچه اینکه چه پارچه ای برای میزتون میتونه بهترین گزینه باشه؟
رنگ پارچه باید با دکور خونه تون تناسب داشته باشه اگر کوچولو دارید روکش چرمی انتخاب خوبیه چون راحت تمیز میشه اما اگر حیون خونگی مثل سگ و گربه دارید چرم اصلا پیشنهاد نمیشه
روکش های چرمی (طبیعی یا مصنوعی) انتخاب بسیار مناسبی برای شما است از پارچه های پرزدار مانند پارچه های مخملی استفاده نکنید
اما اگر روکش های چرمی را نمی پسندید از صندلی استفاده کنید که بتوان قسمت نشیمن و تکیه گاه ان را تعویض کرد .
از پارچه های پرز دار و مخملی استفاده نکنید.
از رو میزی برای میز ناهار خوری تون استفاده کنید.
و نکته اخر که اقایون باید راعایت بکنن اینه که از در اومدید توخونه کیف پول و وسایل تونو روی میز غذا خوری نزارید چون الودگی داره و میکروب میشینه روی میز هاتون و به مرور زیبایی میزتون کمتر میشه و همینطور عمرش کوتاه تر میشه.

 

نوشتهٔ پیشین
چوب روسی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
راهنمای خرید مبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست